Rumsliga förbättringar

Mitt rum genomgår en långsam 'extreme makeover'. Jag har velat ändra på rummet i flera år, för väggarna var ljusgula (en färg jag inte riktigt uppskattar, speciellt inte i den rådande bristande belysningen) och beige färgat golv i form av en heltäckningsmatta som fanns i huset när vi flyttade in för snart 10år sedan. Och redan då var mattan intrampad och inte sådär luddig som de kan vara när de är nyare. 

För några månader sedan gjorde jag slag i saken och målade om rummet till min favoritfärg. Jag vet inte om det är rätt nyans riktigt. Och jag kan ännu inte bestämma mig för om jag gillar färgen eller ej. Eller gillar gör jag ju men ... Det finns ett men. Får helt enkelt se när nummet är helt färdigt hur det blev!

Idag kom i alla fall första delen av det nya golvet på. Det är ett kastanjefärgat golv från IKEA vid namn PRÄRIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0